Waarden

Building the present, creating the future …

Het is de missie van BAM FM om een duurzame omgeving te bouwen die het leven van mensen verbetert. Dit doet BAM FM door de juiste mensen toegang te bieden tot baanbrekende kennis, middelen en digitale technologieën, door in de totale bouwketen oplossingen te ontwikkelen voor opdrachtgevers en door maximale waarde te genereren voor de stakeholders.

De visie van BAM is dat de Groep in 2020 te boek staat als een van Europa’s leidende duurzame en innovatieve bouwbedrijven, met een gezonde winst en een sterke balans, actief in de totale bouwketen in haar Europese thuismarkten en in geselecteerde groeiende economieën wereldwijd.

De visie en unieke cultuur van BAM worden mogelijk gemaakt door de vier waarden die leidend zijn voor de medewerkers van de Groep: voorspelbare prestaties, schaalbaar leren, proactief eigenaarschap en open samenwerking.

Voorspelbare prestaties: Ik kom na wat ik beloof

Schaalbaar leren: Ik vraag, luister en bied ondersteuning, zodat we gezamenlijk leren

Proactief eigenaarschap: Ik neem initiatief om te voorkomen, in plaats van op te lossen

Open samenwerking: Ik deel, zodat we er allen profijt van hebben